Service & FAQ - Info over zeemeermin vin kopen & zwemmen
Ben je op zoek naar meer informatie over het kopen van een zeemeermin staart of vin? Bekijk de veelgestelde vragen en ontdek meer over:
- Het zeemeermin zwemmen
- Het bepalen van de geschikte maat voor zeemeermin staart of monovin
- Meer over het gebruik van zeemeermin staarten
- De beste manier van het aantrekken van vin en staart
- Hoe je de staart onderhoud
- Andere handige weetjes
- Verzend en Retour informatie
Bedrijfsgegevens
NoordZeemeermin
Zeemeerminstaarten Webshop
Adresgegevens
Westenburgstraat 48
2275 XS
Voorburg
KVK
56190344
BTW nr
NL001391927B86
+31 (0)70-8870592
Ma-Vr van 09.00 tot 18.00
contact@noordzeemeermin.nl
Snel antwoord op uw vraag
Facebook messenger chat
Stuur ons direct een bericht via Facebook Messenger
Openingstijden
Ma-Vr van 09.00 tot 20.00
Za: 09.00 tot 18.00
Zon: 11.00 tot 17.00
Neem contact op
Contactformulier
Veelgestelde vragen
1. Combi korting
Wanneer de een zeemeermin staart + monovin tegelijk in je winkelwagen plaatst ontvang je een combi korting van € 8,- op de totaalprijs.
2. Maat
Wij raden je aan om de taille en lengte van navel tot enkel te meten en dan onze maattabel hier te bekijken. Mocht je de staart in huis hebben en het blijkt toch niet de goede maat dan kun je hem uiteraard ruilen.
De zeemeermin staarten in maat 8,10 en 12 zijn enkel te gebruiken in combinatie met de kleine monovin. Deze is geschikt voor schoenmaat 31 t/m 37
De zeemeermin staarten in maat XS en S zijn enkel te gebruiken in combinatie van een grote monovin. Geschikt voor schoenmaat 37 t/m 42.
De grote monovin past niet in de staart maat 8, 10 en 12. En de kleine monovin is te klein voor de staart in maat XS en S.
Let dan ook goed op bij het bestellen van een complete set dat je de juiste monovin selecteert.
3. Gebruik zeemeermin staart
Het zwemmen met een zeemeermin staart raden wij pas aan wanneer het kindje in het bezit is van zwemdiploma A & B.
De aanbevolen leeftijd is vanaf 7 jaar. Wanneer jonger dan 7 jaar missen ze meestal nog de benodigde kracht om de zeemeermin slag goed te pakken te krijgen.
Het zwemmen met de zeemeermin staart dient ten alle tijden onder het toezicht van een volwassene te zijn.
Je gaat zitten aan de rand van het zwembad, dan trek je eerst de staart over je benen, nu steken je voeten er aan de onderkant uit. Als laatste trek je de vin aan. Het kan zijn dat het de eerste paar keer lastig is om je voeten in de vin te krijgen. De vin is zo gemaakt dat deze goed om de enkels sluiten, zodat deze tijdens het zwemmen goed blijft zitten. Na een aantal keer aan en uit trekken zal dit makkelijker gaan.
Hieronder filmpjes van de twee manieren hoe je de staart aan kunt trekken.
We hebben onze zeemeermin staarten ontworpen dat ze aan de onderkant open te zijn, dit maakt het gemakkelijk om de monovin aan de binnenkant van de zeemeerminnen staart aan te trekken en eruit te trekken.
De monovin kan dan gemakkelijk worden verwijderd tijdens het zwemmen mocht dit nodig zijn. We hebben ontdekt dat een zeemeermin staart die aan de onderkant open is, de beste keuze voor veiligheid en maximale flexibiliteit
Doordat je met de staart tegen ruwe of harde oppervlakken schuurt kunnen er gebruikssporen ontstaan (denk aan pilling, schuurplekjes, haakjes en gaatjes). Onze staarten hebben standaard extra versteviging op de punten en een extra glimmende laag over de gehele staart. Hiermee is je NoordZeemeermin staart extra beschermd tegen slijtage.
Spoel na het zwemmen de staart en de vin goed uit met schoon (kraan)water om resten van chloor, zout en/of zand te verwijderen. Laat daarna liggend drogen.
De staart en vin pas opbergen wanneer deze helemaal droog zijn. Wanneer je de staart wenst te wassen doe dit dan met een handwas. In de wasmachine kunnen de Safety Covers op de staart punten los laten.
4. Verzending
De standaard verzendkosten voor Nederland zijn € 4,95 en vanaf € 50,- gratis. De verzendkosten naar Belgie en Duitsland zijn € 7,-.
Zodra NoordZeemeermin jouw pakket heeft verzonden ontvang je aan het einde van de dag een automatisch gegenereerd verzendbevestiging. Daarin staat een trackingnummer, hiermee kan je je pakket volgen door op de code te klikken.
We kennen onze kleine zeemeerminnen een beetje en weten hoe ongeduldig ze kunnen zijn wanneer zij moeten wachten op hun eigen zeemeermin staart, daarom doen we ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. Wanneer je op werkdagen bestelt, versturen wij de bestelling uiterlijk de volgende werkdag.
5. Ruilen & Retourneren
Wil je jouw staart ruilen voor een andere maat of toch een andere kleur? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan contact@noordzeemeermin.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand postadres:
LET OP: Vergeet bij aanmelding niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.
– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender
– Wanneer wij het retour hebben ontvangen, zullen we binnen 7 dagen het geld terugstorten op je rekening.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar NoordZeemeermin zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de NoordZeemeermin geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@noordzeemeermin.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retouradres:
6. Klachten
Mocht je een klacht hebben dan raden wij je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@noordzeemeermin.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.